Thursday, September 5, 2013


Assalamualaikum w.b.t .. Semoga Allah memberi rahmat kepadamu ..

Hari ini tiada kata yang nak diungkapkan .. Tiada ucapan yang nak diucapkan .. Tiada cerita yang nak digosipkan .. Hehe ..
First of all .. Alhamdulillah kerana masih dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yang baik
untuk bernafas lagi hari ini . Syukran syukran syukran ..


31 ogos 2013 Merdeka !! Hehehee .. 
Minggu merdeka balik kampung bersama kenkawan.. Set-set kuat gelak :D

Satu cerita .. Saya prgi kedai, terjumpa satu teddy bear yang cute sangat .. Gerammmmm gila tengok :)
Dalam hati nak beli ke tak ? beli atau tidak ? fuhhh .. Jem !



Ada tak orang yang nak belikan untuk saya . Oh,teddy bear saya suka awak .. 
Saya ingin miliki awak .. Ok, insyaallah one more time .. Saya akan miliki awak ok ..

Tedy Bearrrrr saya sukaa awakkkk .. Nak awak jadi milik saya ...
Mahu awak jadi milik saya dan tidur dengan awak .. Peluk awak
disetiap tidur dan lelap saya ..

Editer :



No comments:

Post a Comment